Rabu, 8 Jun 2011

Perkara yang menakutkan berlaku kali ke 2 dalam hidup kami

Assalam,

Untuk menceritakan perkara ini buat kali ke 2, perlu tahu bila kali pertama kan? Kisahnya bermula begini..
Danial pernah hilang buat kali pertama di Tesco extra cheras satu ketika dulu. Macamana boleh hilang?? emm danial ni seorang yang boleh dikategorikan sebagai aktif. kalau dalam pasaraya, bukan dialah kalau dok diam2 dalam troli. kalau tak satu tesco ni dia tak pusing memang tak sah. So nak dijadikan cerita, masa saya nak ke bahagian sayur, saya nampak danial bersama En KK. So dalam hati, saya kata okla, boleh la ke bahagian sayur. Saya pun pilihla sayur apa yang nak dibeli. Bila dah siap-siap ambil sayur, sayapun mencari En KK. Bila nampak je En KK kat bahagian ayam, saya terasa pelik jugak sebab dalam masa yang sama, danial menangis sambil seorang untie cina seperti sedang  menceritakan sesuatu. Danial ni kalau datang satu2 tempat mesti nak main pusing 360 darjah peti2 kat situ..jadi tula jadinya..pusing2 sampai tak nampak dah mak ayah dia. Lat2 menangis tak tau nak hala ke mana...

Apabila saya mendekati mereka dengan muka blurr, barula saya tahu yang sebelum tu danial telah hilang. Ya Allah hanya Tuhan je yang tahu masa tu perasaan saya.Saya sangkakan dia bersama En KK, dan En KK pula mengjangka dia bersama saya. .emm elokla tu kan..last2 rupanya anak dah hilang...dua2 tak sedar..ishhh..Lepas untie tu dah pergi..apa lagi di'basuh'la danial oleh kami..sian2 jugak tapi memang patut dia kena marah supaya perkara  camtu tak berulang lagi...

lihatla muka tak bersalah tu...huhu

 kes ke 2 bersambung esok ye..dia sibuk nak main game pulak...okla...

KHAIRYNA

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...