Isnin, 11 April 2011

Jalan-Jalan at Nilai 3

Hai uols...

Entry hari ini, pasal saya, En KK dan Danial jalan2 cari pasal kat nilai 3. Motif pencarian adalah untuk mencantikkan rumah kami.  kali ni nak cari DIVIDER untuk diletakkan di bahagian belakang tv/rak kayu/speaker and etc. Nak cari divider ala2 mcmni:

ni macam simple sgt dan tak berapa nak cantik



Atau mcmni:

ni cantikkkk sgt tapi takut bajet lak lari




Atau mgkin juga seperti ini:

em agak cantik tapi simple jugak

So saya akan upload gambar divider yang telah kami beli dengan bajet yang cukup membuat kami tersenyum dan di mata kami ianya amat cantik mgkin tak cantik bagi orang lain. Saya tak kisah lah orang nak cakap tak cantik ke tapi kami sangat puas hati.  saya akan tunjukkan di next entry ye...

ok guys...adiosss...

**gmbr2 tu semua saya cilok kat pakcik google ye..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...